Пускам тази тема защото ми омръзна да обяснявам на колеги че при удар в някой от задните калници има доста сериозни последици ,дори повече отколкото се вижда
автомобилът е направен така нарочно за да се деформира и запази пътниците при удар и да се изчуква и изтегля заден панел е просто безмислено и при това положение част от подцинкованото покритие отива по дяволите и естественно няма да мине без огромни количества кит ,затова ще сложа снимки как трябва да се извършва подобна операция и надявам се няма да ме обвинят че си правя реклама








преди да се боядиса панела задължително се изолира със
специална КРАШ МАСЕ паста която му придава добра изолация и защита на заварките и местата на свръските със отделните елементи от конструкцията и след като се боядиса задължително се консервират вътрешните затворени пространства
ПОЗДРАВИ !!!
автомобилът е направен така нарочно за да се деформира и запази пътниците при удар и да се изчуква и изтегля заден панел е просто безмислено и при това положение част от подцинкованото покритие отива по дяволите и естественно няма да мине без огромни количества кит ,затова ще сложа снимки как трябва да се извършва подобна операция и надявам се няма да ме обвинят че си правя реклама








преди да се боядиса панела задължително се изолира със
специална КРАШ МАСЕ паста която му придава добра изолация и защита на заварките и местата на свръските със отделните елементи от конструкцията и след като се боядиса задължително се консервират вътрешните затворени пространства
ПОЗДРАВИ !!!
Comment